Igår/idag

Igår efter att jag skjutsat hem emina så åkte jag hem och fixade stallet/hästen och gjorde middag till henrik och william. Sen drog jag iväg till maria för en bingo kväll =)
Jag blev bjuden på tre rätters middag, mycket gott !! =)
Och sen spelade vi bingo lotto, det var faktiskt riktigt kul fast jag inte vann något...men maria vann en hundring =)
Det kommer att bli bingo lotto nästa söndag också och då ska nog henrik och lars vara med, man kan ju faktiskt vinna storkovan om man har tur =) och det är ett bra söndags nöje, för man har ju ändå aldrig något bättre för sig på söndagar.

Nu ska vi snart åka iväg till kronan och se om vi hittar en källardörr, det drar så kallt därifrån.
Sen har jag lust att hälsa på någon men vi får se vad vi hittar på, inte bara vara hemma idag iaf.

Våran duktigaste unge går för fullt och springer just nu runt med en stol som han skjuter framför sig =)
Han är såååå bedårande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0