Helt underbart...

...var det med en promenad och solen värmde så gott, nu känner jag mig riktigt pigg och fräsch.
Jag har mailat med en tjej som ska sälja sina två katter, vi ska köpa en utav dom som sällsap till våran stallkisse.
Det är en svart/vit kastrerad hankatt som är fyra år. Kanske får vi hämta den idag, jag hoppas =) Hoppas nu bara också att dom blir bra kompisar och inte slår ihjäl varandra, katter kan ju vara lite egna och bråkiga av sig.

Känner för att hitta på något idag, det hade vart jätte skönt och kul att typ vara ute och grilla eller nåt, får höra om henrik är sugen på det när han stigit upp =)

Kommentarer
Postat av: boman

jäklar vad du pysslar med din blogg, va fin den e nu!! kramis

2009-02-01 @ 15:36:38
URL: http://bomansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0