Fredag

Nu är det helg. Sköönt tycker jag. Idag har jag och william varit på stan en sväng med bettan och maria. Jag köpte ett par nya jätte fina skor till william och så tog vi en fika på mat & prat.

Sen åkte vi vidare hem till anna och fick oss lite kaffe och surr där.

Sen bar det iväg hemåt och mormor och amanda kom på besök, amanda skulle ju förstås rida dibbe och mormor ville pussas med william =)

När henrik sen kom hem så åkte han iväg för att hämta markus i stan. Han och bettan ska komma till oss imorgon så då ska han fxa i¨gång golvvärmen i köket, det ska bli jätte skönt.

Sen ska vi bjuda dom på mat och lite vin och öl, det ska bli trevligt =)

Nu ska jag mysa med mina älsklingar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0