Fredag

Det här är min låtsas-sur-mun. Jag är en riktig




Alltid lika skönt med fredag, den dagen känns så himla bra.
Idag ska vi åka på bolaget en sväng och bunkra upp lite så man har hemma, jag är egentigen bjuden på fest ikväll men känner mig inte speciellt festsugen, kan tänka mig att dricka lite vin hemma men inte fara iväg och ränna =(
Henrik ville dessutom mest troligt festa ikväll med grabbarna så då kan jag ställa upp och vara hemma med lilla william.
Sen ska jag också träffa bettan en sväng idag under dagen hade jag tänkt. Vet inte om det blir att ta en kaffe någonstans i stan eller om vi drar till henne, ska höra vad hon har lust med.
Sen ska vi på skotercrosstävling i måttsund ikväll, det börjar kl sex så vi drar nog dit hela familjen och tar med oss termos med vällingvatten =)
Nu mååste jag äta frukost, är super hungrig. sen blir det nog en promenad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0