Flitig dag

Har vi haft idag. Jag började morgonen med lite stallsysslor, william var med och pappsen fick sovmorgon.
Sen gick vi in och åt frukost och sen städade jag hela nedervåningen, skönt att ha det gjort innan helgen.
Efter ett tag (ca 10.00) steg henrik upp och johan kom förbi strax efter det. Henrik och johan åkte iväg för att kolla på en bil och jag var hemma med en sovande william.
När dom kom tillbaka tog vi en tur till kronan med en massa skräp, riktigt skönt att bli av med alla kartonger från källaren. Och när vi dumpat skräpet så tog vi en sväng ut till örarna och hämtade hem lite spån till hästarna.

Nu har vi ätit köttfärsbiffar och mandelpotatis, det var riktigt gött =)
Jag är tröttare än tröttast så ska slänga william i säng snart och bara ta det lugnt sen och se på tv, och imorgon blir det sovmorgon för mig.

Amanda har ridit dibbe idag, det var faktiskt skönt att slippa idag. Hon och pappa åkte nyss hem.
Hon ska rida honom fredag, lördag och söndag också =) Sköönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0