Det var den helgen

Och det har varit en riktigt bra helg. Igår kom som sagt beata och markus hit och åt middag med oss, drack en massa vin och jobbade i källaren, eller markus och henrik jobbade i källaren med rör och element.
Det blev en hel del vin och jag och beata var uppe till ca fyra och markus och henrik till fem tiden.
Jag steg dock upp med william tjugo i sju, så jag var en aning trött då. Har dock inte kännt mig trött under dagen men nu känner jag att tröttheten börjar falla på.
Jag ska iaf hålla mig vaken och spela bingo lotto =) Maria kommer hit och ska spela med oss och eventuellt lars också.
Känns som att det varit folk här hela dagen, men det har bara varit trevligt =) markus och beata, heikki, mamma, pappa, amanda, och nu farmor margareta.

William är så duktig och lite farlig också, han börjar klättra på saker och drar omkring på sin lilla stol...ställer den mot andra möbler och kliver upp..ingen dum unge =)

Nu håller jag tummarna för att jag ska vinna storkovan på bingon ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0