Det närmar sig

Williams ett års dag, och jag både längtar och inte...han har ju blivit så stoor, och självklart blickar man framåt hela tiden och man vill ju att han ska växa och lära sig nya saker...MEN...det var ju ganska mysigt när han var pytteliten också =)

Igår var jag och anna + barn hos maria och drack kaffe och surrade, jag blev även bjuden på lunch, tonfisksallad, vilket var jätte gott.
När vi varit där några timmar blev vi hämtade av henrik och så for vi till jocke och josse för att hälsa på och hjälpa dom med datorn, eller inte jag men henrik =) hehe...jag är ingen vidare datahacker...

Efter någon timme där blev magarna så tomma så vi åkte hem och åt mat. Sen gick jag och gjorde klart i stallet innan anna kom och hämtade mig för lite träning. Det var svinskönt att träna, vi körde på maskinerna och sen gick vi i gymmet, jag brände 200 kalorier på 21 minuter på en sån där trampmaskin, jag var jäkligt svettig sen.. =)
 
Idag är det minus 30 grader så jag får se om det blir någon ridning idag, kanske om det blir någon grad varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0