Det blev fest =)

Innan vi skulle dra iväg på skotertävlingen så blev jag så sugen på att festa, så vi bestämde att william fick åka till farmor och sova över där.
Sen drog jag, henrik, maria och lars iväg till måttsund och kollade ett tag på tävlingen, det var sviiiinkallt så vi blev inte kvar så jätte länge. Åkte sen vidare till heikki i kallax och korkade upp vinflaskor och öl. Festade på ett tag där ute i kallax och hade riktigt trevligt tillsammans med heikki, gustav, johan och alle, sen åkte vi vidare med taxi till boviken där hanna och elin hade inflyttningsfest. Det blev en riktigt lyckad kväll med dans och skratt =)
När vi ledsnade på det så drog vi till max drive in och köpte mat till alla och åkte sedan till maria och lars och åt.
Jag och henrik knallade hem sen från dom och förfrös typ benen..måste ha varit närmare -25 iaf.

Så idag har man varit lite småsliten men ändå inte så farligt bakis. Åkte med johan, gustav och heikki och åt en pizza och sen vidare ut till heikki för att hämta bilen som inte alls ville starta så vi fick till slut bogsera igång den =)
Nu har vi varit och handlat lite och hämtat hem våran underbaraste och ska mysa med honom tills det är läggdags. Sen ska jag och henrik mysa med lite snacks och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0