Nu är julen här

Idag har jag och william varit och julhandlat på storheden med beata och lovisa. Det gick bra trots allt folk. Vi var ute i god tid så vi slapp den värsta ruschen iaf.
Efter alla ärenden så fick dibbe nya skor och sen bar det av till mommo. William och harry blev kvar där och åt middag medans jag drog iväg på waldorf med mia, hanna, jenny, lina, annika, anna, elin och lisette, jag åt som vanligt biff med bambuskott och champinjoner, MUMS =)
Sen plockade jag upp mina killar och vi åkte hem, kvällade hästarna och william och nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.
Min kära mamma har bokat och betalat en klippning till mig, så klockan nio imorgon ska jag få bli fin i håret, och som jag har längtat, det ska bli så otroligt skönt att få tunna ut håret och få lite frisyr =)

Nä nu blir det sängen.

Bjuder på nån bild från dagens max besök =)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0