Idag får vi veta

Idag ska vi till kliniken med dibbe och se om han blivit bättre eller om han ska avlivas.
Jag har verklign inte en susning och vågar inte gissa...det är så svårt att se om han har gjort några framsteg.
Klockan ett ska vi vara där så vi lastar strax efter tolv, amanda och lisa följer med och hjälper till. Tanken var att jag skulle åka ensam då jesska hade för mycket plugg och inte kunde följa med, men det känns bra nu när vi är tre som åker, allt blir så mycket enklare med lastning osv.

Harry får följa med oss, så han kommer nog att va nöjd.

Nu ska jag börja klä mig och gå ut till stallet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till! berätta sen hur det gick..

2009-12-10 @ 12:37:21
Postat av: Johanna

Lycka till!

2009-12-10 @ 15:12:47
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0