Hej hopp

Idag har therese och maja varit hos oss och ätit lunch och hat mysigt med mig och william.
Sen gick jag och william och tog en tupplur på 1 1/2 timme, skööönt =)
Blev dock väckta av jaana som berättar att dibbe har rivit sin hage...suck....hästen har för mycket överskottsenergi och vill bara busa med festis hela tiden så imorgon får han stå inne så ska jag försöka komma på ett sätt att bygga en ny hage, det är ju inte världens lättaste jobb att få ner pinnar i frusen backe, men det går kanske om man borrar hål =) henrik brukar vara påhittig så det löser sig nog =)

Imorgon ska jag och william åka uttill maja och therese, där ska vi äta en gemensam lunch och sen ska vi baka pepparkakor alla fyra =) det ska bli jättemysigt.

Jag går och längtar hela tiden tills det ska bli fredag, för fredag kl halv fem kommer beata hem från stockholm och då ska jag och william stå redo på flygplatsen och välkomna henne hem =)

Nu ska jag se Bonde söker fru! Det är bäst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad sa veterinären??

2009-12-17 @ 21:45:43
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0