Fortfarande söndag =)

Idag åkte vi över till rutvik som jag skrev tidigare att vi skulle göra. Det blev några mysiga timmar med vännerna där. Vi var ute ett tg först och grillade korv och lekte i snön.
Sen var vi inne och lekte, pratade och fikade, timmarna springer iväg när man har så trevligt så vid fyra tiden åkte vi hem och lagade mat.

Efter maten åkte vi till häggan och hämtade hem firmabilen till henrik och sen tog jag och harry en välbehövd långpromenad i skogen, riktigt härligt.

Nu har jag och henrik just sett klart vårat inspelade One Tree Hill och jag och harry och varit ute och tagit in hästarna för kvällen.

Nu ska jag bjuda på några fler bilder =)











Kommentarer
Postat av: Johanna

Harry ser jättefin ut.

2009-12-21 @ 13:19:39
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0