En seg dag

Idag mår vi inget vidare....bakis som tusan. Men det var det värt, vi var på fest hos maria igår vilket blev väldigt lyckat. Många goa människor och kanske lite för mycket att dricka för dom flesta...men det är ju sånt som händer =)

Harry, våran nya kompis här hemma mår fin fint, han har varit ute i skogen med amanda när hon red och harry blev till och med lite trött på hemvägen.
Ikväll ska jag rycka upp mig och ta en promenad med honom, det behöver både jag och harry, en 40 minuters ska jag orka med iaf =)

Jag har gått ner 4,7kilo nu på tre veckor, mycket är nog tack vare harry =) men 5 till ska bort.

Promenaderna känns så meningsfulla när harry är med och sällskap är ju inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0