Ett tag sen

Jag kommer inte ihåg allt som hänt sen sist jag bloggade för det är ett bra tag sen.
Snart är det iaf dags för william att börja på dagis, närmare exakt på måndag ska vi börja inskolningen.
Det ska bli jätte spännande, och jag hoppas att det kommer att gå bra.

Jag har bokat tid för tatuering nu, den 4 oktober ska jag till tomas niva. Jag längtar, de ska bli jättekul.

Idag ska vi väl inte göra allt för mycket, städa lite här hemma och baka baguetter, jag har degen på jäsning nu.
Sen kommer lotta och therese förbi med hästarna vid lunch då dom ska skos, ska bli roligt att träffa min annie.

Nä nu är det bakdags.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul med tatuering, vad ska du göra för nåt? :)

Allt bra med barn och häst?

2009-08-13 @ 17:53:53
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0