vill bli frisk

NU! känner mig iaf lite bättre idag men långt ifrån bra.
Jag hoppas att jag är frisk till nästa vecka för då vill jag träna.
Idag har vi varit och köpt en cykelstol till william så han kan följa med och åka cykel, det blev en som man kan tippa lite bakåt i fall han somnar.
Sen har vi varit ute på gården ganska mycket och lekt. Maria kom hit på eftermiddagen och vi gjorde klart allt i stallet till hästarna.
Henrik har dragit iväg till någon kompis, han var nog less på att vara hemma =) (jag förstår honom)
Jag känner mig trött nu så jag ska nog sätta mig och se på tv ett tag och sen blir det nog en tidig kväll för mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig

2009-04-16 @ 20:51:01
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0