Uppdatering

Nu har helgen passerat och den har varit riktigt bra. Fredagen var vi ju som sagt på fest på bergnäset, det var riktigt skoj. Lördagen hade jag tänkt ta det lugnt, jag var och drack kaffe hos elin och hanna och sen ville therese att jag skulle hänga med ut på stan och åka lite bil med dom, så jag hakade på och det blev ännu en festkväll för min del, mötte upp lars, maria och häggan i stan och vi hade skitskoj och det blev rikigt sent! =) Festen avslutades i reveln.
Söndagen bestod av myspys med william och henrik, vi var ut och käkade på waldorf och sen hälsade vi på heikki i kallax, det var super härligt väder och skönt ute.
Idag har jag varit och tränat på morgonen och sen rantat lite med william och beata, köpte stövlar tll william på skokanonen, 120 kr, som hittat =)
Handlade lite mat på willys och sen åkte vi hem, åt middag och sen kom maria så jag och bettan hängde med henne i stallet ett tag.
När jag skjutsade hem beata följde maria med som sällskap och vi passade på att slänga lite skräp.
Nu ska jag och henrik mysa lite framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0