Pusst...

Nu pustar jag ut efter en dag med fart och fläkt =)
På morgonen åkte jag in till stan och gjorde ärenden och väl hemma igen hann jag bara fixa lite lunch tll william och sen bar det ut i stallet för sysslorna där och sen en ridtur med maria, gick jätte bra.
När jag sen var klar i stallet så kom hanna förbi på besök, vi fikade lite och sen åkte jag och william ut till henne och blev bjudna på mat och kaffe. Och william fck busa MASSOR, han var helt slut när vi skulle åka hem.
Skjutsade bettan till mamma på hemvägen och nu sover william och jag har precis kvällat hästarna.
Henrik har åkt till kalix med heikki för att se på skotertävling.
Nu ska jag nog sätta mig i soffan och ta det lugnt ett tag och sen blir det nog sängen ganska tidigt för mig så jag är pigg imorgon när vi åker till kiruna.
Jag hade tänkt packa ikväll men gör nog det imorgon på morgnen istället.

Kommentarer
Postat av: johanna

Have fun in påsk :)

2009-04-10 @ 16:05:15
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0