Ont

Jag har fruktansvärt ont i nacken nu...en dålig period igen. Tanken var att jag sulle rida idag men jag vågade inte idag pga nacken. Jag är inte den som gnäller i onödan men just nu känns det jobbigt. Jag gick iaf över med dibbe till stall balans idag så en duktig tjej fick rida honom på lektion, kändes bra att lilla hästen fick motion.

Margareta och sara var här idag och åt middag med oss. Trevligt med sällskap och william fick busa med någon annan än mig och henrik.

tidigare idag var vi även in till stan och jag skrev in mig på arbetsförmedlinen, jag blir irriterad bara jag sätter min fot på det stället....dom har så jävla konstiga regler och en massa svammel som man måste hålla på med...men men vad har man för val?! Inget! Man måste ju ha pengar. Jag ska iaf försöka få mig en betald utbildning, antingen C-kort, CE-kort eller hjullastarkort. Hoppas det går vägen.

Nu ska jag be om lite massage till min stackars nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0