Onsdag

Har varit och tränat på morgonen och sen kom anna förbi på kaffe innan hon skulle till jobbet.
Efter williams vila och lite lunch gick vi ut och har nyss kommit in. Vi har lekt och städat lite i stallet och utanför stallet.

Nu är henrik och flyttar saras möbler till hennes lgh och vi ska snart åka dit och bli bjudna på pizza.

Jag har kommit på att jag nog inte kan träna fem dagar i streck, det får nog bli mån, tis och sen vila ons och sen träna tors, fre. Men man kan ju även träna olika muskelgrupper olika dagar så hinner musklerna återhämta sig =)

Ikväll ska jag och till maria och ha lite tjejsnack med maria och anna, det ska bli jätte mysigt, jag och maria träffas ju ganska ofta men anna hinner man knappt se nu när hon jobbar.

Imorgon är det ju valborg och då kommer maria och beata till oss, vi har  tänkt grilla och dricka lite vin och såklart cykla till byagården och se på majbrasan, williams första majbrasa =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Fint det blev i stallet :)

2009-04-30 @ 10:40:34
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0