Magsjuka IGEN

Vad har jag för oturs familj..inte kul, nu har henrik och william fått magsuka. Jag hoppas att jag klarar mig.  jag ska fara och köpa hälsofil nu när mataffärerna öppnar, så kan jag försöka preparera mig.

Helgen var iaf mysig. I lördags umgicks jag och wlliam med anna, emina och maria. Vi var på stan och sen hemma hos anna och myste. Vi fem-sex tiden kom grabbarna hem från ökx och då beställde vi pizza, MUMS =)

Efter det åkte jag, anna och maria hem till maria och började dricka lite vin, tanken var utgång men jag åkte hem på kvällen då jag kände mig alldeles för trött.
Maria och anna åkte iaf med monica och sussi in till stan och gick ut. Men jag hade tydligen inte missat något.

Söndagen blev lugn på förmiddaen och sen åktjag och william till mamma/mormor och sen förbi hos beata en sväng på örnäset.

Sen blev det som sagt "spydags" william blev dålig en stund innan middagen så han fick inte äta någon middag, han fick nöja sig med välling som han knappt ville drcka. Han har iaf fått behålla lite välling i magen nu på morgonkvisten och bara kräkts lite granna så jag hoppas att han är på bättringsvägen.
Henrik är jätte dålig och sängliggandes så jag hoppas att william håller sig pigg och fräsch medans vi är på affären för jag måste ta med mig honom, henrik orkar inte ta hand om wlliam nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0