Helgen

Vi har haft en jätte mysig helg i stugan i kiruna. Vi har haft tur med vädret och varit ute mycket på dagarna. En skoterutflykt har det blivit och lite annan skoterkörning också förstås, blandat med pulkåkning  =)
Men jag säger ändå "borta bra men hemma bäst". För det var faktiskt otroligt skönt att komma hem igår och få sova i sin egna säng. Dock har jag blivit väldigt förkyld IGEN och william har också blivit lite snorig.
Jag vill bara bli frisk nu så jag kan träna och förhoppningsvis bli lite smalare så man kan ha på sig en bikini till sommaren utan att känna sig alltför obekväm.

Solen skiner nu och det är ett jätte härligt väder förutom att det blåser. Jag var grymt ridsugen idag men ska hoppa över det idag eftersom att jag håller på att svettas ihjäl av minsta lilla ansträngning, amanda skulle komma och rida dibbe.

William sover ute i vagnen och jag och henrik tar det så lugnt som möjligt nu,.
Imorgon tänkte vi röja i williams rum och börja slita ut golvmattan där så vi kan fixa till golvet. För nu börjar jag bli riktigt sugen på att göra ett eget rum till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0