Härliga vårväder

Gu så skönt att vara ute i det fina vädret.
Vi har suttit ute i solen idag, anna har varit förbi en snabbis och maria har varit hos oss flera timmar och surrat och druckit kaffe. Sen tog jag och maria en cykeltur till rutvik och genom byn där,det var sviiin tungt för det blåste ju som vanligt storm... jag hostade som en galning så jag hoppas att jag inte blir mera sjuk nu.

Vi har även varit till vårdcentralen med william idag som har en sån jobbig hosta, det var dock inget allvarligt men han fick utskrivet lite hostmedicin så han kan sova på natten.

Ikväll ska jag gå över till grannen en sväng, hon hade något att visa mig, har ingen aning om vad det är. Det ska bli roligt att se hur dom bor iaf =)

Kommentarer
Postat av: johanna

S vad var det grannen ville visa???

2009-04-22 @ 22:08:17
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0