Full rulle idag

Idag på morgonen så skickade jag ut henrik och william så jag kunde städa i lugn och ro. Dom åkte in till stan och gjorde några ärenden.
Efter tre timmars städning så drog jag också in till stan, käkade lunch med bettan och var på bolaget en sväng. Kikade även förbi hos mamma en sväng och hämtade upp amanda som skulle rida.
Handlade lite på kvantum på vägen hem och sen väl hemma så bakade jag bröd och gjorde en god middag. Beata åt hos oss och amanda var och red bamba.
Nu har jag röjt undan i köket och satt brödet i frysen. Henrik drog iväg och skulle umgås med häggan, johan och heikki ett tag och jag ska se på tv om det finns något intressant att se.
Imorgon ska vi nog åka på en pimpeltävling en sväng, dock inte pimpla, men henriks pappa skulle vara där och ville gärna att vi kikade förbi en sväng.
Sen ska william åka till farmor vid tre tiden och sen sova över där så jag och henrik kan röja på övervåningen och få lite ordning där, det ser ut som ett slagfält och jag börjar bli väldigt less på det.
Nä nu blir det soffan för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0