Bättre

Känner mig bättre nu. Har inte mått illa sen i morse så jag hoppas att allt är över nu.

På fredag drar vi iväg till stugan i fjällen och det ska bli helt underbart, vi tänkte äta tidig lunch och sen åka vid elva tiden så kan william sova i bilen då.
Det är så otroligt vackert där, man kan blicka ut över fjälltopparna och se kebnes högsta punkt.
Och för henrik som vill köra skoter är det ju det perfekta stället. Blir nog någon tur för mig också, det ska bli roligt.

William blev eftermiddagstrött och ligger nu och sover ute i vagnen, han har nog lite sömn att ta igen efter att han varit sjuk.
Funderar på vad man ska göra till middag jag har idétorka, ska försöka komma på något som är hyffsat skonsamt för magen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0