stallbygge

Nu är det full rulle på henrik som ska bygga stall...eller iaf fixa inredningen i stallet. Han jobbar på så bra och det är sååå underbart att han bara är så bra på allt =) Jocke har varit till stor hjälp också, guld värt!
Jag hjälper till på ett hörn då och då men fixar lite inne i huset också, sen måste jag ju vara med våran underbara unge också.
Idag har bettan varit med till huset också och plockat tio liter vinbär, hon skulle göra saft.
Hon ska följa med imorgon också.
Jag och william har varit hos henne hela eftermiddagen/kvällen, hon bjöd på middag och sen latte med bullar..mums =)
Pratade med anna här på kvällskvisten och vi kom än en gång fram till hur lika åsikter vi har, är så roligt att få ha dig som vän Anna, du är en guldklimp.
Nu ska jag skutta ner i sängen med william som redan sover gott. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

tack hjärtat!! du är min klippa!

peppad som få inför lördagen nu. jag längtar verkligen!! ska bli så roligt att gå ut och skaka rumpan hela natten!!

kramar!!

2008-09-03 @ 09:04:55
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0