Sovrumsväggar färdiga

Henrik har målat sista varvet i sovrummet ikväll, mycket fint =)
Jag och william har varit hos anna och emina idag, vi blev kvar där länge. dagarna går så fort när vi umgås. Vi tog en promenad och jag blev bjuden på god soppa till lunch.
Sen åt vi middag hos mamma/mormor och sen åkte vi hem till björsbyn där det blev ännu en promenad när amanda red dibbe. jag har med andra ord fått bra med motion idag, det känns riktigt bra =)
Nu myser vi bara här i våran stuga, anna var just förbi och hämtade hårtrimmern, hon skulle klippa martin och pappa/morfar håller just nu på att lasta av några grejer på våran gård.
Nu ska jag gå och mysa med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0