Sjukling

William är jätte sjuk, jag tycker så synd om honom. Han har feber och är jätte snorig, det bara stockar igen i näsan hela tiden. Han har varit vaken väldigt mycket i natt så jag känner mig inte allt för pigg.
Idag ska vi åka ut en sväng till kallax, rollo ska bli skodd och dibbe ska förhoppningsvis få på sig skon som han har tappat. Efter det blir det nog en sväng på apoteket och bunkra upp med lite mera alvedon och sånt.
Sen blir det nog bara att vara hemma och kurera våran lilla ögonsten.

Ikväll ska jag baka lite till saras 20 års fest som är på lördag. Hoppas att jag kan gå, är william lika dålig så kanske vi bara äter där och åker hem sen..men vi får väl se.

Nu har william vaknat så jag ska gå och pyssla om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0