Fullt upp

Det är inte så ofta jag hinner skriva på bloggen. Har så mycket att stå i hela tiden med huset och allt däromkring.
Vi håller på att fixa i vårat sovrum nu, vi har målat och det blir en jätte läcker röd färg på väggarna där, golvet ska vi måla vitt som jag önskat, tycker att det är så himla fint med vitt gammalt trägolv. Henrik är dock inte lika förtjust i det men snäll som han är fick jag bestämma =)
Jag har också stora planer för williams rum, det ska bli ganska ljust och så kontrar vi nog med färgglada stora pusselbitar som henrik ska få såga ut i playwod...(vet inte hur det stavas =))
Tror att det kommer bli jätte fint.
Snart ska jag och william in till stan för att fara på bvc på sexmånaderskontrollen, efter det ska vi luncha med farmor margareta.
Nu ska jag gå ut till stallet och mocka och fixa käk till kräken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0