Stockholm

Har inte orkat uppdatera här förän nu, vi har varit trötta efter resan.
Men jag och William hade iaf en jätte bra minisemester tillsammans med Anna och Emina.
Vi bodde på ett hotell bara någon tvärgata från drottninggatan och en tvärgata från arlanda express, så mer bekvämt kan det nog nästan inte bli.
Var helt perfekt att man slapp släpa på vaskan och barnvagnen så långt.
Hotellet var fint och balkongen vi hade tillhörande rummet var helt perfekt. Där kunde jag och Anna sitta och mysa med ett glas vin medans William och Emina sov sött.
Vädret var inget vidare, det regnade lite till och från nästan hela våran vistelse. Men det var ganska skönt att man slapp gassande sol när vi sprättade runt på stan i alla affärer.
Som Anna sa så var det så skönt att vi som ville gå till ungefär samma ställen hela tiden, helt perfekt.
Jag är nöjd med mina inköp och jätte nöjd med resan i helhet.
Det är något jag gärna gör om, men nästa gång får kanske barnen stanna hemma med sina pappor, om dom hinner bli lite äldre =)
Det lär väl ändå inte bli några resor än på ett tag för nu kommer alla pengar vi har gå åt till att rusta och göra fint i vårat nya hus, det ska bli så kul =)
Det var iaf jätte skönt att komma hm, jag hade saknat min andra hälft =)
Borta bra men hemma bäst!!!

Ikväll har vi flyttat ut hästarna till Heikki i Kallax, imorgon ska vi till BVC, William ska få en spruta och vägas och mätas, det ska bli spännande att se hur mycket han väger nu.

Nu ska jag och Henrik se på tv och mysa.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0