skogen

Idag var jag och william som vanligt till dibbe på morgonen, sen gick vi till willys en sväng och sen hem och väckte pappsen och gjorde frukost.
När henrik åkte till jobbet åkte jag och william och plockade blåbär med beata och amanda, det blev inte så mycket men det räckte gott och väl till en blåbärskaka som blev jätte god. Vi åt middag och kakan hos mamma och pappa.
Blev kvar där till strax innan nio, då skjutsade vi hem bettan och åkte sedan hem till oss. Tänk att snart när man ska hem så åker man till björsbyn...konstigt men jätte skoj =)

Imorgon ska vi åka på leos lekland med anna och emina, det ska bli kul, får se vilka som har roligast där...jag och anna eller william och emina.. *fniss* =) Tror att vi allihopa kommer att ha roligt.
Nu är jag så trött så nu ska jag krypa ner i sängen, skööönt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0