Regn & regn

Man är inte så sugen på att vara ute, men det är ganska mysigt att kunna vara inne med gott samvete.
Idag var jag och amanda och hämtade alla saker från lottas stall, för nu har vi ju eget stall =) det kändes bra.
Sedan åkte vi till dibbe och klädde på honom för han var lite frusen i regnet.
Efter det åkte jag hem, och så umgicks jag och william med henrik en stund innan vi åkte till anna och emina. Jag och anna åt lunch, kyckling med grönsaker och nudlar, supergott.
William och emina svamlade runt på golvet och sov någon stund var. Boman var även förbi och surrade och drack kaffe med oss, det var trevligt.
Sen åkte jag och willim till mamma och pappa/ mormor och morfar, där åt jag middag och william fick blåbärspure av mormor, det tyckte han var JÄTTE GOTT.
Blev kvar där ett bra tag och hjälpte mamma att dammsuga hela huset för imorgon är det visning igen.
Lovisa bakade en kladdkaka som jag hann smaka på innan vi åkte hem.
Nu sover william så jag ska passa på att ta en dusch, sen blir det sängen för mig också, kanske lite tv innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0