"Ny budgivning"

Känns som att vi är igång med en ny budgivning, men det är ju bara vi som förhandlar med säljaren..
Vi försökte få ner priset på huset till 1,200000 men då sa säljaren 1,300000, jag ringde upp mäklaren igen och bjöd 1,250000 och nu har vi inte hört något mer så vi får hoppas att mäklaren ringer imorgon och säger att säljaren accepterar det priset.
Har varit med Beata idag, vi promenerade en sväng och surrade en massa.
Min mormor har även kommit på besök från sundsvall, hon är hos mamma och pappa, jag kommer inte riktigt överens med henne då hon har varit rent utsagt elak mot henrik men det är en annan historia...åkte iaf förbi en sväng och sa hej och lät henne se william.
Nu är vi hemma och ska krypa ner i sängen.
Håll nu tummarna för oss och vårat husköp =)
Träffade ju förresten anna, emina och cilla i stan idag också, vi tog en kaffe och surrade en stund.

Kommentarer
Postat av: Anna

åååhh!! jag håller alla mina tummar och tår för att detta ska gå vägen för er!!

2008-08-14 @ 23:08:20
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0