Mycket att göra

I går var vi i björsbyn hela dagen. Henrik fixade dörren till stallet, han ä'r verkligen duktig och händig min henrik. Jag är verkligen glad över det, känns så skönt att han inte har tummen mitt i handen =)
Det är såå mycket kvar att göra inne i huset, vi har bara hunnit göra en liten liten insats. Idag kommer en snickare ut för att se vad det är som ska göras med taket, så då kanske vi kan få en prisuppgift, det hade varit så himla roligt om det inte blir så dyrt för då har vi kanske råd att rusta köket också =)

Jag och mamma har varit på en långpromenad idag med william och abbe, det var riktigt skönt. Det är så frisk och skön luft ute nu på höstkanten.
Jag är hos mamma nu men henrik hämtar upp mig snart, han har varit och gjort några ärenden på k-rauta och byggmax, då ska vi åka ut till huset och få lite mera gjort innan det är kväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0