Länge sen

jag skrev nu, det har varit så mycket att göra senaste dagarna.
Idag har det varit ett par och kollat på lägeheten och det visade sig att jag kände tjejen lite sen tidigare, men dom ville inte ha den, dom hade tänkt sig en fyra...jävligt dumt att dom säger på DN fastigheter att det är en fyra när det är en trea...
Nåväl, får hoppas att det dyker upp fler intressenter så vi blir av med den fort =)
Har även varit med bettan på barnens hus och köpt strumpor till william och en liten födelsdagspresent till emina som fyller ett år den 1 september, då ska vi på kalas, tyvärr jobbar henrk då så det blir jag och william som åker på det.
Har tagit hem flyttkartonger så jag ska försöka packa lite när william tillåter.
Snart kommer pappsen hem då ska vi äta och sen ska nog jag och william åka till dibbe och henrik ska fixa jockes bil.

Emina har kanske blivit smittad av vattkoppor så william har fått vara nära henne igår, hoppas att han får det, vore skönt att göra bort det =)

Nu ska vi laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0