JAAAA =)

Det gick som vi tänkt oss, eller iaf nästan. Vi fick ner priset på huset med 150000 kr. Känns så jävla skönt, så nu blir affären av ändå.
Nu har vi råd att fixa taket som är fallfärdigt och kanske räcker det till en början på en källarrenovering också.
Jag är så glad, nu får vi vårat perfekta ställe iaf.

Det blev en tidig uppstigning idag, william vaknade före kl åtta så då åkte vi ut till dibbe medans henrik sov.
När vi kom hem gick vi en sväng till willys och sen började jag med bullbak medans henrik och william gick och lunchade med johan.

Nu är henrik och hjälper jocke med hans bil, jag och william är hos bettan, jag har fått mig lite vegitarisk mat här som jag tillagade själv =) det var gott.
På en stund kommer henrik och hämtar oss, då ska vi nog åka till huset en sväng och bland annat klippa gräset =)
Ska även ta dit lite hästsaker som vi haft på betet i björsbyn.

Sen mot kvällen tänkte vi fira med lite tacos =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0