Huset

Det är fortfarande en miljard saker att fixa i mammas och pappas hus, men framåt går det =) Imorgon ska det fotograferas och på fredag kommer det ut på annons tror jag. Konstigt med vårat hus till salu...jag har ju som ändå bott där sen jag var två år. Men det kommer nog bli bra. 

Har varit i Rutvik med Anna och Emina tidigare idag, vi tog en prommis och surrade en massa.
På torsdag drar vi till storstan stockholm, ska bli så roligt.
Måste fråga mammsen om hon har någon bra resväska att låna mig.

Lyckades ju också få med mig Henriks visakort idag så fick laga mat och åka ut till honom på jobbet, men det var bara trevligt =)

Nu sover William och jag borde också sova, ska upp tidigt och hjälpa till med ett sista ryck i huset.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0