Handdisk

..är inte roligt. diskmaskinen gick sönder igår, och det är verkligen inte roligt att diska för hand.
Känns som att jag har ägnat hela min dag i köket, diskat, matat william och mig själv.
Har iaf hunnit med en promenad också.
Har fortfarande inte börjat packa, det är svårt med william. Men kanske jag gör ett försök nu så kan han ligga på golvet brevid mig.
Eftersom att lotta som har annie (min andra häst) inte skulle hyra stallplatsen så la jag ut en annons i gårkväll och har redan fått svar, en tjej som heter johanna ringde och var intresserad, så jag hoppas att det är en vettig människa =)
Avgasröret på bilen har gått av så jag ska åka ut till henriks jobb kl fyra så ska han svetsa fast det.
Sen blir det middag och efter det drar jag till kallax för en ridtur, det ska bli avkopplande och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0