Första bloggen

Har aldrig varit intresserad av bloggar förän nu. Nu har jag läst lite på vänners bloggar och blivit sugen på en egen så jag ska göra ett försök =)


Hela familjen är hemma, jag och Henrik är lite trötta efter gårdagen kalas på stan.
Vi var på förfest hos Anna och Martin vilket var superkul, hade nästan hellre stannat kvar hos dom i Rutvik än åkt in på lulekalaset, men men, vi hade roligt i stan också.
Men som alltid ska ju nånting strula också..väl på plats i stan så upptäcker vi att mitt körkort är försvunnet..typiskt, som tur var låg det kvar i bilen så henrik drog iväg och hämtade det. Nästa problem: Martin har ingen biljett.. men den låg i bilen som han åkt in med till stan så allt löste sig bra ganska snabbt ändå.
Vi drog in på kalaset och mötte upp Anna, Boman, Maria mfl, och hade en bra kväll =)
William sov över hos mormor, HELA natten för första gången. Allt hade gått jätte bra, han är en sån snäll unge.


Har hunnit med en fotbollsmatch idag också i Gammelstan med mamma, pappa och William, helt perfekt med hamburgerstånd.
Amanda spelade finalmatch med sitt lag och vann hela cupen. Bra gjort tjejer!! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

vad roligt att du gjort en blogg! =)

2008-08-03 @ 19:20:23
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0