Eget hus

Känns helkonstigt, jätte nervöst och SUPER ROLIGT. Vi ska bli husägare om nu allt verkligen går som det ska med besiktning av huset osv. På fredag ska det skrivas papper. Och eftersom att jag är i stockholm får jag lämna en fullmakt till Henrik så får han sköta affären.
Jag har redan hunnit renovera i huvudet och det ska bli så jäkla roligt att få sätta igång med allt även om det är enmiljon saker att göra.
Kommer att kosta massvis med pengar men det är det såklart värt.
För er som inte vet så är det ett hus i björsbyn, jag kan ha hästen hemma på gården och Henrik kan bygga garage så småningom. Det kommer att bli helt perfekt för våran lilla familj =)
Känns så härligt att William får växa upp i ett hus och leka ute på vår egen gräsmatta.

Det händer bara roliga saker hela tiden känns det som.
För imorgon åker ju jag, Anna, Emina och William till stockholm också.
Jag och Anna ska fira vårat husköp med en god middag och ett glas vin.
Kl: 10.00 imorgon lyfter planet, hoppas att barnen kommer att tycka att det är okej att flyga för det kan ju kännas ganska otäckt i öronen, men det går nog bra.
Nu ska jag upp på vinden och hämta ner en resväska, bestämde mig för att ta den stora som vi har hemma.
Kanske återkommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0