Det som inte får hända

Jag känner mig som en hemsk mamma.
Jag och min syster Beata kom hem och skulle lyfta upp vagnen för trappan..då händer det som inte får hända.."fotpallen" på vagnen åker ner och William glider ur vagnen och faller på golvet, som tur var med fötterna före, men han slog sig i läppen och det kom lite blod. Han har fått sin första fläskläpp =(
Tur att det gick så bra ändå. Kommer  aldrig mer att lyfta vagnen utan att han är fastspänd.
Man känner sig verkligen dålig, man vill ju inte orsaka sitt barn smärta.
Beata pratade med vårdcentralen och dom sa att det absolut inte verkade som något allvarlit, det hade varit en annan sak om han fallit från en högre höjd eller om han hade svimmat av eller om han inte hade gråtit.
Men han grät högljutt och klagade ganska länge. Han fick lite avedon och en promenad så nu sover han gått i den hemska vagnen. Får kolla till honom lite extra.
Tackolov gick allt bra.

Kommentarer
Postat av: maria

du är ingen hemsk mamma! sånt händer, och du ska se att william mår bra. moa ramlade uppe från tvättmaskinen då hon var runt 5 månader (tror jag) och hela världen rasade för en stund. for i ilfart till jouren med henne, men allt var bara bra. och det kändes skönt o höra av dom 'som kan' att sånt där händer, dom allra flesta, och att barnen är bra mkt tåligare än vi tror!



hoppas ni får det riktigt bra i sthlm! kram

2008-08-07 @ 02:39:33
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0