Besök

Idag när vi vaknade blev det lite städning här hemma, sedan hann vi med en sväng till huset innan Maria, Max, Anna, Emina och Boman kom och hälsade på oss.
Det var trevligt, vi drack lite kaffe och surrade och barnen fick leka av sig lite =)

Sen blev det maxmat för min del och sen var det visning i mamma och pappas hus. Det kom 23 familjer och det verkade iaf vara några intressenter.

Drog sedan en sväng till Dibbe och gav honom mat och nytt vatten, han har blivt så mager så jag ska ringa en hästdietist imorgon och fråga vad som är bra att ge så han får lite mera hull.

William har haft feber hela dagen och fått alvedon med jämna mellanrum, antar att det är pga vaccinet han fick igår.

Imorgon har vi besiktining på huset..jag är lite nervös men tror att det kommer att gå jätte bra faktiskt.
Ska även på begravning imorgon..inte lika kul men mammas vän har gått bort i canser och hon ville att jag skulle följa, dock krockar det lite med besiktningen så jag hinner kanske inte till kyrkan, men förhoppningsvis till minnesstunden efteråt. Nu ska jag fortsätta se filmen sm jag påbörjat.

Kommentarer
Postat av: maria

håller tummarna att besiktningen går bra!! =)

2008-08-12 @ 22:10:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0