Äntligen

Äntligen är hästhagen hos Heikki i Kallax färdig, nu har Dibbe och Rollo massor med mat. William var hos farmor när vi var i Kallax och det hade bara gått fin fint.
Det var vad dagen startade med...sen hem och ta det lite lugnt innan Henrik skulle dra iväg till jobbet...det är lika trist varje gång han far.. =( Men men någon måste ju jobba så vi får några pengar.

Förresten innan hagbygget hann vi ju med en sväng till BVC, William fick sitt vaccin och blev vägd och mätt. Sprutan är inte alls rolig men det onda går ju över på ett kick. Idag vägde han 6815g och var 64cm lång, och nu är han fem månader och fyra dagar gammal.

Beata kom och åt middag med mig sen på eftermiddagen, efter det åkte vi en sväng till mamma och pappa, imorgon har dom första visningen på huset och det är en hel del kvar att göra så dom bli nog uppe sent ikväll.

Nu längtar jag till Henrik kommer hem, jag vill planera husrenovering och allt som hör till =)

William sover sött i sängen, jag tar nog en tv-stund, kanske orkar jag vara vaken tills Henrik kommer hem vid halv två...men brukar oftast misslyckas med det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0